Bye bye West Coast - Reisverslag uit Perth, Australië van Ilse Gloudemans - WaarBenJij.nu Bye bye West Coast - Reisverslag uit Perth, Australië van Ilse Gloudemans - WaarBenJij.nu

Bye bye West Coast

Door: Ilse Gloudemans

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Maart 2020 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

Toen we eenmaal aan het genieten waren van de gekregen wijn, kwam de buurvrouw op de camping even langs om gedag te zeggen. En we hebben daarna de rest van de avond met deze buren doorgebracht. Dat was een avond met zes volwassene Australische mensen, allemaal gescheiden en opnieuw getrouwd. En samen hadden ze zo ongeveer 26 kinderen. Dit gezelschap met wijn en bier en de leukste verhalen komen boven tafel.

De volgende ochtend zijn we met onze camper op pad gegaan. Eerst naar Lake Cave, een van de grotten hier in de buurt. En daarna zijn we doorgegaan naar de vuurtoren in Cape Leeuwin. Na deze uitstapjes hadden we wel weer een dutje verdiend voordat we onze avond hebben doorgezet. Biertjes bij de Margaret River Brewhouse met snacks. Margaret River is echt een hele gave plek!

De laatste twee dagen aan de Westkust hebben we nog genoten van het strand en de laatste zon. Dinsdag zijn we naar Hamelin Bay geweest. Daar zwemmen de stingrays vrij rond en hebben we natuurlijk een kijkje genomen. En we zijn erbij gaan zitten in het water om ook foto’s te maken. Die beesten zijn glibberig! Gaaf om ze ook een keer van zo dichtbij te zien.

Vandaag is dan de dag dat we de Westkust verlaten. We hebben de camper weer ingeleverd en zijn met de Uber naar het vliegveld gegaan. Daar zitten we nu dan te wachten op onze vlucht naar Sydney.

We hebben echt een geweldige mooie reis langs de Westkust gemaakt!!

Kus Ilse